Retour- en garantiebeleid

Retour- en garantiebeleid

Niet tevreden over je aankoop of is er aanvullende service nodig? Graag horen wij de reden hiervan en wat wij kunnen doen om jou weer tevreden te stellen.

Meld je retourmelding aan via de mail: service@lifewise.nl

Onze klantenservice staat voor je klaar de juiste instructies te geven om het retourproces te starten. Onthoud, als zender ben jij verantwoordelijk voor het opsturen jouw pakket, het opvolgen van deze instructies vermindert risico op fouten aanzienlijk. Voor een vlotte afhandeling is het belangrijk dat het retour/reparatieformulier volledig ingevuld wordt. Deze ontvang je van de klantenservice bij het aanmelden van een retour.

Retourvoorwaarden:

Bij ons kun je je bestelling tot 30 dagen retourneren. Wij zorgen er dan voor dat het aankoopbedrag tussen de 1-7 werkdagen na ontvangst van de retourzending weer netjes op jouw rekening staat. Het retourneren van je bestelling is gratis.

De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden indien een terugstorting van aankoopbedrag is gewenst:

Indien originele verpakking, toebehoren of product vanwege opening/gebruik niet herbruikbaar is kunnen producten niet retour worden genomen. Draag zorg voor hygiëne en veiligheid. Indien dit niet gegarandeerd is kunt u het product niet retourneren. 

Reparatie- en vervangingsvoorwaarden:

Nadat wij jouw pakket hebben ontvangen zullen we gemiddeld tussen de 1-7dagen een reparatie verzorgen en het gerepareerde of vervangende apparaat toesturen, dit is afhankelijk van de drukte.

Garantievoorwaarden

Na aankoop van een product heb je 2 jaar volledige garantie op je aankoop. Dit omvat reparatie/herstel bij schade of mankementen, eventuele kosteloze vervanging van het product en aanvullende service en dienstverlening vanuit ons als LifeWise.

Meld je garantieverzoek aan via de mail: service@lifewise.nl